čtvrtek 17. října 2013

RIP ApoForum

Představte si, že existuje nějaké místo, které máte rádi a kam se vracíte každý den. Jsou tam skvělí lidi, se kterýma si máte pokaždé co říct a se kterýma vás třeba spojuje nějaký společný zájem. Cítíte se tam skvěle. Máte jistotu, že někam patříte.
No a teď si představte, že tam jednoho dne přijdete a to místo není. Zmizelo z povrchu zemského. Divné? V běžné realitě asi jo, v té internetové ne. To jsem tak dneska přišla na ApoForum a ono nebylo. Je fuč. Někdo v Sony si prostě vymyslel, že fórum je zbytečné, tak ho zrušil. To, že se na něm vytvořila komunita naprosto skvělých lidí, kteří tam chodili a komunikovali každý den, vůbec nikoho nezajímá. Prostě párkrát klikli a poslali do kytek spoustu našich společně strávených let.
Jasně, spousta z nás je na Facebooku, takže aspoň s některýma lidma mám pořád kontakt. Ale nejsou to všichni a není to naše fórum. Facebook nemá takové možnosti, na jaké jsme z fóra zvyklí.
Zajímalo by mě, co na to říkají kluci z Apocalyptiky. Ví už o tom vůbec? Můžou proti tomu něco udělat? Asi spíš ne. Věřím, že kdyby to bylo na nich, tak tohle nedopustí. Být upsaný velkému labelu nemusí být pokaždé výhra.
Jo, vím, že tohle asi moc lidí nezajímá, ale potřebuju to ze sebe někde vyventilovat. Přesně k takovýmhle účelům jsem mívala fórum. Jenže fórum není, na FB se mi to psát nechce, tak musím sem.

RIP ApoForum

Žádné komentáře:

Okomentovat